wtorek, 3 marca 2015

Szampon kolagenowy z olejkiem jojoba od BingoSpa

Witajcie :)

To jest mój pierwszy raz. Pierwszy raz a mianowicie pierwsze zetkniecie z produktami marki BingoSpa. Kiedy dowiedziałam się że dostałam się do kolejnej edycji testowania byłam w siódmym niebie. 

Wcześniej długo zastanawiałam się nad zakupem tych kosmetyków ale zawsze inne wydatki stanęły mi na drodze. 

Dziś przedstawiam Wam szampon kolagenowy z olejkiem jojoba :)


Szampon kolagenowy z olejkiem jojoba

Moja opinia:

Opakowanie :

500 ml szamponu znajduje się w plastikowej przezroczystej  butelce. Butelka zamykana jest srebrną aluminiową  zakrętką a nie jak zawsze na klik. Z początku troszkę żałowałam że nie ma pompki ale bez tego również szampon sobie dobrze radzi. 



Zapach i konsystencja :

Zapach niebo w gębie. Cudowny, delikatny dla noska ale szkoda że po umyciu włosów strasznie szybko  się ulatnia. 

Natomiast jeśli chodzi o konsystencje przyznam że jestem mile zaskoczona. Konsystencja szamponu bardzo bardzo jest gęsta. Nie trzeba szamponu wcale wiele dać na dłoń żeby doskonale umyć włosy i zmyć z nich nieczystości. 



Kolor szamponu:

Zaskakująca biel miła dla oka.



Szampon używam od kilku dni i na wstępie powiem że mile jestem zaskoczona. Po pierwsze tym że nie ma pompki lecz i tak świetnie wydobywa się go z opakowania. 
Kolejnym plusem konsystencja która idealnie jest gęsta. Szampon nie spływa z włosa tylko dobrze się go trzyma. Pieni się idealnie, tak samo idealnie myje i pozbywa się nieczystości z włosów. 
Doskonale radzi sobie z olejami oraz nafta kosmetyczną.

Z włosów spłukuje się dobrze, dodatkowo włosy świetnie się po nim rozczesują. 


Po wyschnięciu moje włosy przede wszystkim są delikatne w dotyku, nie są napuszone. A ich miękkość wręcz zachwyca. Dodatkowo włos jest znacznie bardziej wzmocniony a lekki pozostawiony film na włosach chroni je w pełni nie pozwalając na wnikanie szkodliwych substancji z otoczenia. 

Jeszcze jednym plusem dla mnie jest skład. Nie zawiera parabenów ani SLS ach... tylko na plus :)

Cena 12 zł/500 ml.
Dostępność :  Internet


Kilka słów od producenta :

Szampon kolagenowy BingoSpa z olejkiem jojoba intensywnie nawilża zniszczone i osłabione włosy, chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych. Działają osłaniająco i kondycjonująco na strukturę włosów. 

Kolagen - chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia, intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy, odbudowuje strukturę ich strukturę. Powoduje, że włosy są przyjemne i miękkie w dotyku. Dzięki silnym właściwościom błonotwórczym kolagen, tworzy  na powierzchni włosów cienki film ochronny, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia.

Olej jojoba pozyskiwany z zarodków wiecznie zielonej pustynnej rośliny Simmonesia chinensis lub Simonesia californica. Przezroczysty, o bursztynowym odcieniu i przyjemnym orzechowy zapachu. Jego głównym składnikiem jest kwas tłuszczowy (palmitynian cetylu, ze względu na swoje właściwości porównywany do wielorybiego tranu), a także skwalen (o silnych właściwościach przeciwgrzybicznych), wyższe alkohole, fitosterole (naturalne przeciwutleniacze), witaminę E i F.
Olej Jojoba nawilża i odżywia włosy, a także zmiękcza i natłuszcza skórę głowy. Nadaje włosom sprężystość, miękkość i puszystość, zapobiega rozdwajaniu się końcówek, nadaje połysk. Dzięki umiejętności wnikania do wewnętrznych warstw skóry głowy, łagodzi stany zapalne i ułatwia przepływ krwi w tkance podskórnej i tym samym przyśpiesza regenerację komórek. Ponadto olej jojoba reguluje wydzielane sebum i jest skuteczny w leczeniu łupieżu.

 Skład :




Uważam że podjęłam świetna decyzje jeśli chodzi o szampon. Nieoczekiwanie zawładnął moim sercem na długo. A Wy znacie jakieś szampony kolagenowe BingoSpa który również polecicie?



Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach testowania z

7 komentarzy:

  1. Ja kiedys miałam jedwab do włosów do mycia ale był kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  2. BingoSpa jest dla mnie na razie w sferze marzeń :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem, ale wolę mniejsze pojemności szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam. Aktualnie czekam na czekoladowy szampon od Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy ten szampon, kiedyś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również załapałam się do testów :). Miło słyszeć, że przypadł ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń